Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

1,4 милиона автомобилa ще бъдат произведени върху новата платформа на Fiat до 2014

27.05.2010 10:52
Туит

Новата платформа на Fiat - Compact Global Modular Architecture, на която е базирана Alfa Romeo Giulietta и която ще се използва при Giulia, наследника на 159, ще бъде от ключово значение на концерна и марките Fiat, Lancia, Alfa и Chrysler.

Compact Global Modular Architecture е модулна платформа, чиято архитектура позволява изграждането на модели в изключително широка гама – от Fiat Bravo до бъдещите SUV представители на Fiat Group.

Ключовият факт за успеха на новата технология е, че Compact Global Modular Architecture дава възможност не само за използването на две междуосни разстояния, но и на две дължини на следата. Конструкцията позволява също две различни дължини на предния надвес, както и две различни височини за гредата, върху която ляга челното стъкло. Платформата е съобразена и с по-големите колела, които един евентуален SUV модел би използвал.

Compact Global Modular Architecture има обща предна преграда и краш структура, под и задна краш структура. При версията с удължено междуосно разстояние ще се добавя допълнителен елемент между централната и задната част на пода.

В зависимост от модела, за който е предназначена, новата платформа ще използва различни структури, които ще се монтират върху предната преграда и ще определят височината, на която се намира челното стъкло както и позиционирането на шарнирите за предните врати. Праговете и арките за калниците са единна структура, като се пригаждат за съответната междуосна база и колела.

Всички модели, базирани на новата платформа, ще използват предно окачване тип Макферсън. Задното може да бъде както с торсионна греда за по-евтините модели, така и многозвенно. Предаването ще бъде предно или двойно.

Целта на Fiat Group е да произведе приблизително 1,4 милиона автомобила на новата платформа до 2014 г. За мини платформата, на която са базирани 500 и Panda, италианците планират 1,2 милиона, а за малката платформа, използвана при новия Uno и при Punto, се предвиждат 1,1 милиона.

 

Коментари
comments powered by Disqus