Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

"12 часа на Себринг": Audi R10 Diesel отново на върха

19.03.2007 10:03
Туит

Марко Вернер, Франк Биела и Емануел Пиеро спечелиха първото състезание за сезона в американските серии “Льо Ман” на пистата “Себринг” във Флорида. Това е седма последователна победа за Audi и втора за носителя на титлата в “24 часа на Льо Ман” R10 Diesel.

Успехът на Марко Вернер, Франк Биела и Емануел Пиро бе подпомогнат от проблемите на Andretti Green Racing. Новият болид Acura (Courage) ARX-01a се представяше отлично и имаше потенциал да се бори с Audi R10 Diesel за първото място, но деветдесет минути преди финала повреда в трансмисията и електрониката провокираха няколко по-дълги престоя в бокса.

Неудачите на Andretti Green Racing премахнаха последните пречки пред автомобила на Audi с номер 2, който имаше известни проблеми заради спукана гума в началото на надпреварата, но успешно навакса двете обиколки изоставане. Първият R10 Diesel, управляван от Алан МакНиш, Риналдо Капело и Том Кристенсен, нямаше късмета на своя брат близнак, тъй като пет часа след началото на състезанието остана дълго време “закотвен” в бокса заради проблеми с възпламеняването на горивото.

Peugeot 908 HDi FAP не участва в “12 часа на Себринг”, тъй като все още е в процес на подготовка. Първото състезание за сезона на американските серии “Льо Ман” даде официален старт и на новите регулации. През сезон 2007 резервоарите на дизеловите агрегати ще бъдат ограничени до 81 литра (спрямо 90 литра през изминалата година), а теглото на болидите от клас LMP2 ще бъде редуцирано с 35 килограма, за да бъдат по-конкурентоспособни спрямо машините в група LMP1.

1.  LP1 Вернер/Биела/Пиеро Audi  364 об.
2.  LP2 Херта/Франкити/Канаан  AGR Acura  + 6 об. *

3.  LP2 Фернандес/Диас  Fernandez Lola-Acura + 8 об.
4.  LP1 Кристенсен/МакНиш/Капело Audi  + 11 об.
5.  LP2 Бернхард/Дюма/Кастронев Penske Porsche + 13 об.
6.  LP2 Брабхам/Йохансон/Дайтон Highcroft Acura + 18 об.
7.  GT1 Гейвин/Берета/Папис Corvette + 23 об. **
8.  GT1 Магнусен/О’Конъл/Фелоус  Corvette + 23 об.
9.  LP2 Wallace/Leitzinger/Lally Dyson Porsche + 24 об.
10. LP2 Смит/Дайсън  Dyson Porsche + 31 об.

* победител в клас LP2
** победител в клас GT1

Коментари
comments powered by Disqus