Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

18 абитуриенти-сираци със стипендии за университет

30.09.2014 15:22
Туит

Събраните през 2014 г. средства от първото издание на инициативата #steniskanabala възлизат на 48 776 лв.

Благотворителната инициатива #steniskanabala запали стотици млади и пораснали абитуриенти да отидат с тениски на бала, изпращането или годишнината от завършването си. Вместо да харчат пари за скъпоструващи тоалети, всички желаещи можеха да дарят сума по своя преценка за обучението на деца без родители.

Кампанията на Мото-Пфое, чийто партньор е Столичната организация на БЧК, е насочена към български абитуриенти-сираци, които да продължат образованието си във висше учебно заведение (ВУЗ) или център за професионално обучение (ЦПО).

Събраните през 2014 г. средства възлизат на 48 776 лв., с които по регламент могат да се поемат 12 стипендии за ВУЗ и 48 за ЦПО през настоящата година. Поради по-големия брой желаещи да учат в университет и възможността за гъвкавост при прехвърлянето на средства между двете групи, Мото-Пфое взе решение за подпомагане на всичките 18 кандидат-студенти в университет. Различният график за записване и провеждане на курсовете в ЦПО предопредели удължаването на срока за кандидатстване по тях до 31 октомври. Неизразходваните тази година средства ще се прехвърлят за догодина, тъй като #steniskanabala е ежегодна инициатива с дългосрочни цели.

През предстоящото, второ издание на програмата, даренията ще се осъществяват, както и досега, на сайта www.steniskanabala.bg. Там всеки желаещ превежда средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, като през 2014 г. общият брой раздадени тениски е 553. През 2015 г. ще се дообогатят някои функционалности на сайта с цел още по-лесна и интуитивна работа, ще се увеличат начините за дарения, а дизайнът на тениските ще претърпи промяна за Випуск 2015. 

Регламентът за кандидатстване за стипендии по програмата от страна на абитуриенти без родители е публикуван на сайта www.steniskanabala.bg.

Много хора и компании прегърнаха идеята и се включиха в инициативата. Масово с тениски на изпращането или бала си бяха ученици от столичните 91-ва Немска езикова гимназия „К. Гълъбов”, ПГ по аудио, видео и телекомуникация „А.С.Попов“, както и ПГ по механотехника в гр. Русе. На абсолвентския си бал с тениските-символ на кампанията празнува Випуск 2014 от НБУ и от Икономически университет Варна, специалност Информатика. И може би най-интересното в кампанията досега – #steniskanabala присъства и на сватба. Галерия със снимки и видеоматериали е  публикувана на фейсбук страницата на Мото-Пфое: www.facebook.com/motopfohе. Освен радушния обществен прием и широкия отзвук, #steniskanabala бе отличена и с две награди на ежегодния Фестивал на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА: трето място за Дигитална интерактивна кампания и трето място в категорията Комуникационна кампания, социална, политическа, медийна реклама.

Даряването на средства за зрелостници без родители е дългогодишна инициатива на Мото-Пфое. От 1997 г. досега ежегодно благотворително модно ревю подпомагаше абитуриенти-сираци от контингента на БЧК и със събраните средства се закупуваха тоалети, аксесоари и куверти за бала им. Тази година Мото-Пфое надгради своята инициатива, като вече помага на абитуриентите без родители от цялата страна да продължат образованието си след 12-ти клас. Вдъхновители на кампанията #steniskanabala са група абитуриенти от Пирот, които през 2013 г. създадоха благотворителна инициатива, събираща средства за деца в нужда. Един цял випуск отиде на бала с тениски, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. Година по-късно, Мото-Пфое пое щафетата и продължава инициативата в България.



Коментари
comments powered by Disqus