Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

18 години Мото-Пфое подпомага абитуриенти-сираци

18.03.2015 16:22
Туит

За втори пореден път фирмата инициира дарителска кампания за образованието им

#steniskanabala е благотворителна кампания на Мото-Пфое, насочена към български абитуриенти-сираци, за да продължат образованието си във висше учебно заведение или център за професионално обучение. Заедно с БЧК се грижим даренията от кампанията да им осигурят развитие в избраното поприще.

На специално създаден сайт www.steniskanabala.bg, който през 2015 г. е обновен и обогатен със съдържание и функционалности, всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или среща на випуска. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската ще бъде предоставена при дарения над 20 лв. Сайтът работи лесно и предоставя възможност за избор на модел, размер и вид тениска.

Тази година три известни имена – DJ Marten, Knapp и 45 Street – участват благотворително в кампанията, като всеки от дизайнерите предложи свой вариант за мъжка и дамска тениска, с което изборът става разнообразен, но и труден.

Както и досега, благотворителната кауза се подкрепя от много съмишленици. Партньор на Мото-Пфое в инициативата продължава да е БЧК, който събира заявките на абитуриентите-сираци за кандидатстване по настоящата програма и координира работата с тях. За втора поредна година DHL са официалният логистичен партньор, разнасящ благотворително тениските, а betahaus отново е любезен домакин на откриващото събитие и помага за оповестяването на информацията. Инициативата се подкрепя и от редица медийни партньори, които с готовност приеха да разпространяват добрата новина. Разгласата е поверена на Нова телевизия, списанията HELLO! България, BBC Знание, Glamour, МОДА, сайтовете webcafe.bg, vesti.bg и actualno.com, БГ Радио и JCDecaux. Зад каузата #steniskanabala отново застават известни имена като Митко Павлов, Христо Мутафчиев и Данчо Караджов.

Даряването на средства за различни каузи е част от последователната политика на Мото-Пфое за корпоративна социална отговорност. Наша запазена марка са дарителските ни програми за опазване на природното и културно наследство на България, както и за подпомагането на абитуриенти-сираци. От 1997 г. досега ежегодно благотворително модно ревю на Мото-Пфое подпомагаше бала им, закупувайки тоалети, аксесоари и куверти. С вече 18-годишен стаж в благотворителната дейност в полза на зрелостници без родители и като знак за собственото си израстване, през 2014 г. Мото-Пфое промени формата на каузата – за да постигне по-широк обхват и по-значим краен резултат за обществото – и вече втора поредна година го прилага.

Вдъхновяващ пример ни даде група абитуриенти от Пирот. През 2013 г. те създадоха „Пет минути за теб – цял живот за тях“ – благотворителна кампания, събираща средства за деца в нужда. Един цял випуск отиде на бала с тениска, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. През 2014 г. Мото-Пфое пое щафетата и вече втора година продължава инициативата в България.




Коментари
comments powered by Disqus