Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

199 дизайнерски проекта за супера на Илиев

31.03.2010 15:25
Туит

199 проекта се борят в конкурса за дизайн на новия състезателен автомобил на VIVACOM Rally Team. В надпреварата да „украсят” супера на Skoda се включиха 89 участници от три държави.

199 проекта за дизайн на новия състезателен автомобил на VIVACOM Rally получи Димитър Илиев по време на първия по рода си конкурс в България. Инициативата надмина всички очаквания на организаторите и максимално затрудни избора на журито, което има нелеката задача да прегледа почти 200 проекта на 89 дизайнери. Освен от родните ентусиасти, отборът получи предложения за графично оформление на новия автомобил на Илиев и от Чехия и Португалия.

От утре феновете на дизайна и автомобилния спорт ще могат да разгледат всички предложения на обновения сайт на отбора. Инициаторът VIVACOM Rally Team обяви уникалния конкурс на 24 февруари и получи много сполучливи предложения още на следващия ден. Най-много графични проекти обаче пристигнаха в края на едномесечния конкурс. Той беше отворен за всички участници, които намират вдъхновение в изкуството на дизайна, в автомобилите и моторните спортове, и желаят да представят своята концепция за брандинга на Fabia S2000.

Също от утре започва процесът на журиране и определяне на победителите. Най-добрият дизайн ще бъде избран от жури в петчленен състав: г-н Бернар Москени, главен изпълнителен директор на VIVACOM, Владимир Илиев, спортно-технически мениджър на VIVACOM Rally Team, Иван Тодоров, главен изпълнителен директор на Еуратек Шкода България, Владилен Ачев, криейтив директор на рекламна агенция Publicis Marc Group и Николай Златков, председател на АДАС. Най-добрият проект ще бъде изпълнен върху автомобила и представен официално на медиите и феновете заедно със състезателната програма на VIVACOM Rally Team за 2010 година. Името на победителя ще бъде изписано върху автомобила. Освен това, той ще получи парична награда от 1 000 лева и ВИП пропуск за двама души за бокса на VIVACOM Rally Team за рали „България“.

Представителите на медиите ще имат възможност да излъчат свой собствен победител, който ще спечели предметна награда от VIVACOM. Всички журналисти ще получат специална бланка за гласуване. Победителят в категорията „Награда на медиите” ще спечели предметна награда от VIVACOM, a всички участници в журирането - ВИП пропуски за двама души за бокса на VIVACOM Rally Team за Рали България (кръг от 2010 WRC шампионата).

В началото на годината петкратният национален рали шампион Димитър Илиев преподписа своя рекламен договор с VIVACOM за още два сезона. Благодарение на дългосрочното партньорство с телекома отборът VIVACOM Rally Team ще се състезава с нова Skoda Fabia S2000. В момента екипът на VIVACOM Rally Team e на обучение в завода в Чехия и съвсем скоро очакваме да се завърне в България с новия автомобил.

Коментари
comments powered by Disqus