Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

2 милиона ще струва рали България 2010

23.09.2009 14:39 6
6
2571859649
Туит

Още преди седмица стана ясно, че догодина рали „България“ ще бъде кръг от световния шампионат. Работата по организацията на надпреварата обаче едва сега започва, категоричен е председателят на БФАС Георги Янакиев.

„Този успех е резултат на дългогодишни усилия“, обясни Янакиев на първата пресконференция по повод рали „България 2010“. „За всичките тези години са направени близо 5000 старта, 150 специалисти са наблюдавали състезанието, така че мястото ни във WRC не е случайно.“

„Последните две години бяхме гледани под лупа, но за наша радост преди седмица в Париж се реши, че България поема седмия кръг от световното първенство. Имахме и опоненти, главно в лицето на производителите, тъй като сме малък пазар, който по никакъв начин не може да се сравнява с тези в Русия и Аржентина. В крайна сметка обаче кандидатурата ни бе одобрена.“

Министърът на спорта Свилен Нейков допълни, че държавата ще подкрепи организаторите, но на този етап не е ясно под каква форма. „Нормално е държавата да застане зад едно такова мероприятие, тъй като то е пряко свързано с популяризирането й. Водихме предварителни разговори, но в рамките на следващите два – три месеца ще имаме ясно становище за това по какъв начин ще подкрепим състезанието.“

Няма начин целият бюджет да бъде осигурен от правителството и Янакиев е наясно с този факт. „Не си въобразявам, че ще получим тези пари от държавата, нямам и лице да ги поискам с оглед на икономическата ситуация. Ще търсим спонсори, рекламодатели и партньори, за да осигурим нужните финанси“, допълва председателят на родната федерация, чийто прогнозен бюджет е около 2 милиона лева.

Директорът на рали „България“ Димитър Агура за пореден път изрази амбициите си най-голямото ни автомобилно състезание да се сдобие със суперспециален етап в центъра на София, въпреки нежеланието от страна на Янакиев. „Планът е суперспециалният етап да стартира в четвъртък вечер от 21 часа и да продължи до полунощ. Направим ли отсечката, тя ще се излъчва по Eurosport, имаме уверението на промоутъра“, коментира Агура.

Мястото на България в Европейския рали шампионат през 2010 г. ще бъде заето от Полша. По всяка вероятност именно с Полша ще си разменяме домакинството на WRC с оглед на ротационния принцип, който ФИА въведе наскоро в световния шампионат.

На този етап датата 11 юли остава валидна, но не е изключено рали „България“ да бъде изместено с една седмица напред или назад заради Световното първенство по футбол в ЮАР. Крайното решение на ФИА вероятно ще зависи от желанието на промоутъра ISC.

 

Предварителен календар за 2010 г.

 държава
 дата
 Швеция  14 февруари
 Мексико  07 март
 Йордания  04 април
 Турция  18 април
 Нова Зеландия
 09 май
 Португалия
 30 май
 България  11 юли
 Финландия  01 август
 Германия  22 август
 Япония  12 септември
 Франция  03 октомври
 Испания  24 октомври
 Великобритания  14 ноември
Коментари

анонимен
Това ще е велико приключение за всеки един присъстващ на за 1 - ви път провеждащото се в БГ рали"България" - но искам защо по време на криза - ще се иска от хората пари за да гледат това рали

анонимен
Рали албена наистена беше класика докато тъпите шопи не го откараднаха.А защоли,защото неможе нещо което да буде с такъв голям интесе да не е при тях,как то се случи с организацията за формула 1 пак до софия.Вси4ко което се гледа с голям интерес и носи хубави приходи трабва да е в софия

добрев
Това рали наистина си е класика на балканите.Аз го следя от 81-ва насам.Беше голяма атракция докато не стана рали България.Сега ралито е много по клиширано и комерсиално.Няма я тръпката от преди.Няма ги макадамовите отсечки и нощните етаПИ.Имам много качени снимки на сайта на рали Албена.Половината са черно-бели а другите са цветни.Относно ралиото мога само да обсъждам и да споря с компетентни хора защото твърдя че познавам самата обстановка в детайли и съм израстнал с това.

Валери
Най важното е, че сме кръг от най великия спорт

до Бай Ганьо
Варна и Сливен не са половин България ,бе дървар!

бай ганьо
Защо да плащаме като шопите го откраднаха.Вместо да го гледа половин че и цяла България сега само шопите и костенец просто не е честно.Да махнат това леке Янакиев който се прави на велик,но е ЛЕКЕ И ТО ГОЛЯМО

comments powered by Disqus