Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

2009 Honda Civic: Bad To The Bone

07.10.2008 07:49
Туит

В столицата на Париж бе представена модифицирана версия на компактния японски автомобил. Промените са свързани най-вече с инсталирането на нов 1,4-литров двигател и нова 6-степенна автоматична трансмисия.

Изпълненията с три и пет врати ще се предлагат с нов задвижващ агрегат, генериращ 100 к. с. (6000 об./мин.) и 127 Нм (4800 об./мин.). Ретушите на каросерията при версията Type-S са вдъхновени от спортния топмодел Type-R и включват лакирани брони, премрежена предна маска и бистри стоп-светлини, които я отличават от петвратия модел. За последния пък са характерни леко изменените задни светлини, както и рестилизираната радиаторна решетка.

Интересно решение за повече място

Японците ни запознаха и с новата си конвенционална автоматична предавателна кутия, разполагаща с шест степени. Усъвършенстване е постигнато и при нейната алтернатива - полуавтоматичната i-SHIFT: тук е редицирано например времето за смяна на предавките. Промените в салона на двата каросерийни варианта са козметични и като цяло не засягат функционалността с изключение на идеята за повдигане на задните седалки в обратна посока с цел освободждаване на допълнително товарно пространство.
Коментари
comments powered by Disqus