Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

2009 Volkswagen Phaeton: Бодра смяна

08.11.2008 20:39
Туит

Флагманът на долносаксонците се сдоби с по-икономичен двигател и актуализирана инфо-развлекателна система.

Моделната 2009 година ще разведри желаещите да станат собственици на нов VW Phaeton, тъй като компанията от Волфсбург подлага на обновление най-луксозния модел в своя асортимент. Промените се изразяват в модифицирана предна маска, нови алуминиеви колела, както и няколко нови разцветки за каросерията. 3,6-литров FSI, генериращ 280 к. с., ще замени 3,2-литровия V6, който явно се пенсионира. Новият агрегат притежава върхова тяга от 360 Нм в диапазона 2500-5000 об./мин. 

С негова помощ Phaeton ускорява до 100 км/ч за 8,6 секунди при среден разход на гориво от 11,7 литра. Серийни за фейслифта ще бъдат 6-степенния автоматик, електронно регулираното окачване и двойното предаване 4Motion. В бъдеще V-образният 8-цилиндров мотор (355 к. с.), както и топверсията W12 също ще покриват без проблеми еко-нормата Euro 5, валидна от 2009 година. 

Новата инфо-развлекателна система на VW се контролира от 8-инчов тъчскриийн, разположен върху централната конзола. Изпълнението с навигационна система RNS 810 предлага опционален TV-тунер, подготовка за мобилен телефон Bluetooth, както и възможност за включване на MP3-плейър. Системата разполага и с интегриран DVD-плейър. След въвеждането на новия интерфейс 4-зоновият климатроник пък вече се управлява с помощта на кръгли регулатори.
Коментари
comments powered by Disqus