Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

2010 Audi A4 Allroad Quattro: Горски цар

15.02.2009 21:32
Туит

С двулитров бензин или един от двата дизелови двигателя под предния си капак A4 Allroad Quattro ще стартира своя поход по европейските пътища в началото на идното лято.

Единственият бензин за сега ще бъде познатият двулитров TFSI с мощност от 211 к. с. и 350 Нм максимален въртящ момент. Турбомоторът ще работи в комбинация с директна трансмисия S-Tronic, ускорявайки до 100 км/ч за 6,9 секунди. Върховата скорост на автомобила за тази модификация възлиза на 230 км/ч, докато средният разход на гориво е 8,1 литра.

Дизелите са с работен обем от два (170 к. с.) и три литра (240 к. с.). 4-цилиндровият вариант изпълнява класическия спринт за 8,9 секунди, а V-образният 6-цилиндров самовъзпламенител гони време от 6,4 секунди. По-малолитражният дизел харчи средно 6,4 литра нафта. При обемния му колега тази стойност е зададена със 7,1 л.

Предната, както и задната следа са разширени с по 20 мм, като клиренсът на каросерията също е нараснал. A4 Allroad Quattro има синхронизирана с програмата за стабилност система за разпознаване на настилката, наречена Offroad Detection (ORD). Колелата на инголщатеца са 17-цолови и носят гуми с ширина 225 мм.

Аналогично на своя по-голям брат A6, A4 Allroad Quattro има двуцветно лаково покритие, рестилизирани брони, уникална предна маска и релси за багажник върху покрива. Електронната ръчна спирачка на пълноприводния модел, който за пръв път ще видим в Женева, вече е серийна.

Коментари
comments powered by Disqus