Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

2010 година - краен срок за боса на Toyota

02.01.2008 13:01
Туит

Босът в екипа на Toyota Тадаши Ямашина сподели, че има две години, за да изведе японския тим в челото на Формула 1.

След изключително слабото представяне през миналия сезон Ямашина призна, че отборът не може да си позволи нов аналогичен провал, което изисква структурни промени в персонала.

„За да бъдем по-силни, се налага да подобрим нивото на организация като цяло, а не да разчитаме на уменията и качествата на отделните единици”, коментира ръководителят на японския тим в годишния доклад на Toyota Motorsport. “Моята задача е да мобилизирам ресурсите на отбора, за да стигнем до успеха. Имам срок от две години, за да реализирам поставената цел. Ще работим до краен предел, ще се борим за това, да докажем, че имаме потенциал през 2008 година.”

Според Ямашина един от основните проблеми на Toyota през миналата година e аеродинамиката на автомобила и неуспешният преход от Michelin към Bridgestone. “Мисля, че ключовият фактор бе аеродинамиката, в тази насока имаше още много накъде да се развиваме. Въпреки че постигнахме по-добри резултати от това, което първоначално очаквахме през този сезон, едва през 2008 година на практика ще можем да се възползваме от реализираните подобрения.

Друг съществен момент е неуспешната адаптация към новите гуми. Ако се върнем назад, с лекота можем да установим, че нашият автомобил не бе достатъчно агресивен към тях. По-добре е гумите да се износват, но да си бърз. Трябва да помислим сериозно върху този проблем.

Може би колата ни беше прекалено нестабилна, заради голямата промяна в притискателната сила при спиране. Може би обръщахме внимание само върху аеродинамиката и изостанахме в развитието на окачването и т.н.

Адаптацията към напълно новите характеристики на гумите през изминалата година, шеста за нашия тим, ни помогна да направим сериозна крачка напред по отношение на бъдещите резултати. Ще анализираме данните по време на зимната пауза и ще се постараем да не повтаряме грешките си.”

Ямашина е оптимист, въпреки че екипът на Toyota допусна много грешки през изминалия сезон. „Опитът от изминалата година е показателен, че ни очаква много работа. Длъжни сме да не се отказваме, ако искаме да сме на върха. В началото на сезона имахме амбиции да сме лидери във втората група и постепенно да намалим дистанцията спрямо водещите отбори. Оказа се, че сме били прекалени оптимисти. Направихме разбор на представянето през 2007-а и открихме областите, където трябва да търсим подобрение. Очакваме много повече по отношение на аеродинамиката, както и от операционна страна. И все пак, оптимист съм и вярвам, че отборът има потенциал и знае как да подобри резултатите.”

Междувременно Toyota официално обяви, че по взаимно съгласие ще прекрати отношенията си с водещия спонсор Kingfisher една година по-рано от предвидения срок. През сезон 2008 индийската авиокомпания, чийто изпълнителен директор е Виджей Маля, ще подкрепя Force India.

Коментари
comments powered by Disqus