Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

2010 Subaru Legacy: Самурайско наследство

01.04.2009 09:48 1
1
2571841473
Туит

Японците разкриха съвсем новия Legacy преди официалния му дебют на автомобилното изложение в Ню Йорк. Топверсията е задвижвана от 3,6-литров 6-цилиндров двигател.

Както и се очакваше, в произвоствената версия на Legacy дизайнерите на Subaru са посмекчили външни чертите на показаната в Детройт концепция. В салона на новия модел лоялните клиенти на японската марка обаче бързо ще се почувстват удома си.

Модулната платформа на автомобила, чието междуосие вече отчита 2750 мм, е нова и обещава повече пространство за пасажерите. Обемът на багажника също е нараснал значително.

Под предния капак на 2010 Legacy (в САЩ) ще работи 2,5-литров атмосферен мотор с мощност 170 к. с. и максимален въртящ момент от 230 Нм. Този двигател ще бъде куплиран с 6-степенна механична трансмисия или нова безстепенна Lineartronic CVT.

Втори в гамата на агрегатите е 2,5-литровият турбо, базиран на познатия от Impreza WRX двигател, който произвежда 265 "коня" и 350 Нм върхова тяга. Този вариант на Legacy ускорява до 100 км/ч за шест секунди. Топверсията, наречена 3.6R, пък има на разположение 256 к. с. и 335 Нм. Тук моторът работи в тандем с 5-степенна автоматична предавателна кутия.

В Европа моделът, който ще видим на живо през есента във Франкфурт, ще се предлага и с дизелови задвижващи агрегати.
Коментари

BAT_J
Старото Legacy беше по красиво и стилно. Често се случва някой от новите модели да се окаже по-горзен от оригинала...

comments powered by Disqus