Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

24 часа на Льо Ман: Audi зададе темпото

11.06.2009 09:41
Туит

Audi нанесе първия удар в тазгодишното издание на „24-те часа на Льо Ман“, след като даде най-добро време в тренировката преди квалификациите.

60 минути след началото на шестчасовата сесия над „Сарт“ заваля дъжд, което на практика прави времената непредставителни относно разпределението на силите. Повечето екипажи завъртяха само няколко загряващи обиколки на сухо, след което превключиха на тестове на мокро.

Миналогодишните победители Алан Макниш, Том Кристенсен и Риналдо Капело регистрираха най-добрия резултат, като на половин десета зад тях остана екипажът с номер 2 на Audi - Лукас Лур, Майк Рокенфелер и Марко Вернер.

Марк Жене, Дейвид Брабам и Алекс Вурц (Peugeot 908 HDi FAP №9) се представиха най-добре от екипажите на френската марка, заемайки трето място. По средата на сесията обаче техният автомобил направи непланиран стоп за смяна на съединителя, а десет минути преди края й се прибра в бокса сред облаци дим.

Частният 908 HDi FAP на Pescarolo, управляван от Жан-Кристоф Буйон, Симо Пагено и Беноа Трелюер, завърши четвърти, изпреварвайки другите два заводски прототипа на Peugeot. Френският тим демонстрира отлично темпо на дъжд, като Себастиен Бурде (в екипаж №8 с Монтани и Саразен) даде с 5 секунди по-добро време от това на останалите при мокра писта.

Най-напред класиралият се автомобил на Lola Aston Martin остана едва осми, след като Дарен Търнър, Антъни Дейвидсън и Йос Верстапен завършиха на пет секунди зад водещия екипаж на Audi.

Българският представител на стартовата решетка в Льо Ман Пламен Кралев (Porsche 997 GT3-RSR) завърши на 42-о място в общото подреждане и единайсети в LMGT2 категорията.

Коментари
comments powered by Disqus