Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

24 часа на Льо Ман: Първа редица за Audi

10.06.2011 02:06
Туит

Екипажът на Audi със стартов номер 2 ще потегли от първа позиция в тазгодишното издание на „24-те часа на Льо Ман”, след като Беноа Трелюе записа най-бързата обиколка в третата квалификация.

Най-бързият от вчера Стефан Саразен, който заедно с Франк Монтани и Никола Минасиан отговаря за автомобила на Peugeot с номер 8, и Марсел Феслер (Audi 2 с Лотерес и Трелюе) си разменяха една след друга бързите обиколки в края на втората квалификационна сесия, но решаваща се оказа третата. В нея миналогодишният победител Ромен Дюма (Audi 1 с Бернхард и Рокенфелер) оглави класирането само четвърт час след началото, но 40 минути преди края Беноа Трелюе изненада всички, като спря хронометрите на 3:25.738.

Във финалните минути на сесията изглеждаше, че Том Кристенсен (Audi 3 с Макниш и Капело) ще подобри резултатите и на двамата си съотборници, но осемкратният победител в Льо Ман катастрофира на „Тетр Руж” и в крайна сметка остана пети, зад Саразен, Минасиан и Монтани.

Симон Пажено (Peugeot 9 с Лами и Бурде) бе най-бързият пилот на френската марка, след като в последната си серия слезе до 3:26.010 мин. На няколко пъти той имаше предимство след втория сектор, но така и не можа да направи чист трети, който да му гарантира полпозишъна. По този начин Peugeot за първи път няма да стартира от челото на колоната откакто участва с прототипа 908 в „24-те часа на Льо Ман”.

Бившият заводски прототип на французите, които е в ръцете на Oreca (Лапиер, Лоа и Панис), логично зае седмата позиция зад официалните пилоти на Peugeot Вурц, Дейвидсън и Жене. При бензиновите прототипи в LMP1 пък най-добре се представи екипа на Rebellion със стартов номер 12 (Прост, Яни Блеекемолен), завършил само на 145 хилядни пред отбора на Анри Пескароло (Тинсо, Колар и Жус), който ще потегли в събота девети.

Signatech Nissan (Ордонес, Майо и Аяри) си гарантира полпозишъна в LMP2 с 14-ото време в общото класиране, а в GT Pro категорията доминира заводският екипаж на BMW, оглавяван от Аугусто Фарфус. За съжаление квалификацията не премина толкова успешно за другия екип на баварците, след като Анди Приоул катастрофира на шикана „Ford” в края на сесията. Въпреки това трикратният шампион в WTCC и неговите съотборници Дирк Мюлер и Джоуи Хенд завършиха с трето време в категорията пред Виландер, Бруни и Фисикела от AF Corse с Ferrari 458 Italia. Италианският тим остана втори в GT Pro, но доминира в GT Am благодарение на Перазини, Киоки и Бреслин с Ferrari F430.

Стартът на „24-те часа на Льо Ман” ще бъде даден в събота от 16:00 часа българско време.

Коментари
comments powered by Disqus