Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

24 часа на Льо Ман: Peugeot и Саразен с трети пореден полпозишън

12.06.2009 09:45
Туит

С прекрасна финална обиколка Стефан Саразен спечели третия пореден полпозишън за Peugeot в „24 часа на Льо Ман“.

Партньорът на Саразен в Peugeot 908 HDi FAP №8 Франк Монтани оглавяваше колоната през по-голяма част от първата квалификационна сесия, но Алън Макниш изведе Audi начело във финалната си обиколка. Това принуди френския тим да се пробва да подобри времето на Макниш във втория квалификационен тур между 22 и 24 часа и Саразен го направи по блестящ начин.

Бившият заводски рали пилот на Subaru даде две най-добри секторни времена в рамките на две последователни обиколки половин час преди края, но трафикът му попречи да оглави класирането – първо Андре Лотерер с частния Audi R10 на Колин Колес спря устрема му, а при втория опит – Том Кристенсен с Audi R15 TDI №1. Саразен влезе в бокса за смяна на гуми и малко преди полунощ спря хронометрите на 3:22.888 минути – най-силното постижение от началото на надпреварата досега и със седем десети по-добро от това на втория Макниш от края на първата сесия.

Резултатът на Саразен е само с четири секунди по-слаб от този, с който спечели полпозишъна миналата година, въпреки че ACO наложи серия от мерки за ограничаване скоростта на дизелите. Неговият съотборник Никола Минасиан също направи прекрасен финален тур и изведе Peugeot 908 HDi FAP със стартов номер 7 на трета позиция.

Частният Peugeot 908 HDi FAP на Pescarolo ще стартира от четвърта позиция, благодарение на Жан Кристоф Буйон, който спря хронометрите на 3:25.062 по време на първата сесия. Марк Жене и Марко Вернер подобриха времената си при последните опити и изведоха съответно Peugeot 908 HDi FAP №9 и Audi R15 TDI №2 на пето и шесто място. Автомобилът на Audi със стартов номер 3 единствен не подобри времето си във втория квалификационен тур и ще застане седми на грида.

Стефан Мюке направи прекрасна обиколка с Lola Aston Martin №7 и измести от осмото място своите съотборници в автомобила със стартов номер 8, за който отговарят Дейвидсън, Търнър и Верстапен. Челната десетка допълва третият автомобил на Lola Aston Martin с екипаж Белики, Яни и Прост.

Българинът Пламен Кралев и неговите двама партньори Дарил О'Янг и Филип Есно (Porsche 997 GT3 RSR) завършиха на 52-а позиция, но времето им не е по-бавно с 25% от това на спечелилия полпозишън, което значи, че ще стартират утре.

Стартът на пистата „Сарт“ ще бъде даден в събота от 15:00 (16:00 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus