Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

24 часа на Льо Ман: Peugeot оспорва легалността на Audi R15 TDI

10.06.2009 15:15 2
2
2571849387
Туит

Peugeot подаде контестация срещу Audi броени часове преди началото на тренировките на пистата „Сарт“. Според френския екип в предната част на R15 TDI има аеродинамични елементи, забранени от техническия правилник.

„Изглежда, че поне в две зони Audi R15 или поне в конфигурацията, която бе представена на техническия преглед за „24-те часа на Льо Ман“ на 8 юни, не отговаря на член 3.6.2 от техническия правилник – елементът, който свързва двете предни крила и издатъците, фиксирани от вътрешната страна на предните крила“, се казва в официалното изявление на Peugeot.

„Тези елементи оформят част от корпуса на автомобила, чиято единствена цел е да генерира аеродинамично прилепяне. Тези елементи от корпуса трябва да се тълкуват като аеродинамични. В този смисъл те не попадат в член 3.6.2, следователно използването им не е разрешено.“

Тим-шефът на Peugeot Оливие Кеснел допълва, че неговата компания е поставила този въпрос по-рано през март, когато 908 HDi FAP и Audi R15 TDI се срещнаха за първи път на „Себринг“. Той допълва, че френският тим ще сезира ФИА, ако стюардите на „Льо Ман“ не уважат контестацията.

„Още тогава бяхме готови с документите, но от ACO ни увериха, че ще направят всичко необходимо преди „24-те часа на Льо Ман“. Подчертах, че желанието ни е да подходим конструктивно към тази ситуация, а не да бъдем агресивни. Искахме тази неяснота да бъде изчистена, да имаме ясен и прецизен правилник, по който да се ръководим в бъдеще. Всички участници имат нужда от стабилен, стегнат регламент, който се отнася за всички, както и от регулативен орган, сособен да взема правилните решения.“

„Ще доведем докрай този протест, защото смятаме, че по този начин спортът може само да спечели. Ако стюардите не се съгласят с нашето становище, ще подадем контестация на най-високо ниво в моторния спорт – пред ФИА.“

Коментари

анонимен
На крив му пречат космите...

анонимен
fransetata vinagi hlenchat i se zastrahovat predvaritelno!

comments powered by Disqus