Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

250 победи в кариерата на Доктора

19.10.2014 10:11
Туит
250 победи в кариерата на Доктора

Валентино Роси (Yamaha) спечели Гран при на Австралия и победа 250 в своята кариера. Световният шампион Марк Маркес (Honda) падна десет обиколки преди края.

Маркес бе на път да изравни рекорда на Майк Дуан, след като се откъсна на четири секунди пред Роси и съотборника му в екипа на Yamaha Хорхе Лоренсо. Десет обиколки преди края обаче испанецът, който в предишния старт си гарантира и на теория втората титла, обърка спиране за завоя MG и падна. "Не знам какво се случи. Просто натисках през цялото време", лаконичен бе Маркес.

Това даде възможност на Рози, който през втората половина на надпреварата взе надмощие над Лоренсо, да излезе в челото на колоната и да спечели победа 250 в своята кариера. Битката за второто място обаче бе далеч по-оспорвана.

Само пет тура преди финала Кал Кръчлоу изпревари Лоренсо на обратния завой и излезе на втора позиция. На същото това място обаче и то във финалната обиколка пилотът на Ducati падна и се прости с уникален шанс да се качи за първи път на подиума след "Заксенринг" през 2013 година. Това пък даде възможност на Брадли Смит (Yamaha Tech 3) да направи дебютното си класиране в челната тройка.

Пол Еспаргаро (Yamaha Tech 3) допусна същата грешка като тази на Кръчлоу, но няколко тура по-рано, което позволи на Андреа Довициозо да завърши на четвърто място. Челната петица допълни Ектор Барбера (Avintia Ducati), за когото това е най-доброто класиране в MotoGP. Пълните резултати от надпреварата може да видите тук, а класирането в шампионата - тук.

До края на сезона остават само още два старта - в Малайзия на 26 октомври и във Валенсия на 9 ноември.

Коментари
comments powered by Disqus