Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

30-метров скок за суперспециалния етап в Карлщад

31.01.2007 13:01
Туит

"Автомобилът набра скорост от 100 км/ч и изведнъж се озова във въздуха за 30-метровия скок". Полетът на мощната машина бе основната атракция по време на представянето на новия суперспециален етап в Карлщад.

“Несравнимо преживяване”, бяха първите думи на репортера Марк Киплер, който партнира на пилота Матс Карлсон в екстремното прекосяване на скоростната отсечка с Mitsubishi-то от група N. Всички журналисти имаха възможността да усетят тръпката от шеметната надпревара и определено никой от тях не съжали.

“Изненадите съвсем не бяха малко. Не само от мощността на автомобила, който ускорява до 100 км/ч за съвсем кратко разстояние, но и от самата архитектура на скока. Озовахме се във въздуха много по-рано отколкото очаквах”, добавя Киплер. Някои от колегите на Марк не бяха толкова словоохотливи след вълнуващото преживяване. Погледите им просто бяха по детски зареяни в мечтите.

Арне Йохансон, който е главният “виновник” за скока, също бе доволен от постигнатото. Стотиците часове усилена работа върху подготовката на етапа, непрестанното проучване на характеристиките на трасето най-накрая се отблагодариха на Йохансон, който също изпита удоволствието от уникалното творение.

През тази година суперспециалният етап в Карлщад ще даде началото и съответно края на рали “Uddeholm”.  Стартът е предвиден за четвъртък вечер на 8 февруари, а последната скоростна отсечка (СЕ 20) и официалната церемония по награждаването ще се състои в неделя следобед на 11 февруари.

Интересът към суперспециалния етап е огромен. “Реакциите относно решението да повторим отсечката в Карлщад са повече от позитивни. На два пъти зрителите ще станат свидетели на невероятната надпревара между пилотите, което само може да ни радва”, коментира Глен Олсон – директор на рали “Швеция”.

по материали на Uddeholm Swedish Rally

Коментари
comments powered by Disqus