Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

46 милиона долара загуби за Гран при на Австралия

16.09.2010 12:36 2
2
2571880755
Туит

Гран при на Австралия отново записа сериозни загуби, става ясно от финансовите доклади от надпреварата, публикувани тази седмица.

Правителството на щата Виктория обяви, че Гран при на Австралия е коствала на данъкоплатците 46 милиона щатски долара, което е най-високата стойност за последните години и близо два пъти повече от сумата, която местните власти са платили през 2006 г. Интересът към състезанието през този сезон бе голям, но въпреки това приходите на организаторите продължават да падат.

Новината е провокирала сериозни критики от страна на опозицията в щата. „Мисля, че това е безобразие, границата отдавна е прескочена и е време двете страни сериозно да преосмислят разходите, които се правят по това състезание“, коментира независимият Крейг Инграм пред вестник Age.

„Даваме 49 милиона долара (австралийски) за едно състезание, когато не успяваме да намерим достатъчно средства за здравните услуги, образованието, децата в неравностойно положение, пътищата и инфраструктурата. Има толкова много сфери, в които можем да инвестираме далеч по-успешно тези средства.“

Оказва се, че Гран при на Австралия няма и очаквания позитивен ефект върху туризма или поне така смята Питър Лоуган от групата Save Albert Park. „Преди три години одитът показа, че то (състезанието) не води до съответните икономически ползи, за които правителството твърди и че туризмът в щата Виктория не е облагодетелстван. Тези 49 милиона са огромен разход за данъкоплатците във Виктория“, обяснява Лоуган пред Sydney Morning Herald.

Тим Холдинг, министърът на туризма и мащабните събития, естествено защити своя кабинет и надпреварата. „Икономическите ползи за Виктория надхвърлят далеч разходите по организирането на Гран при“, отговаря на критиките Холдинг пред Age. „Състезанието е гледано от приблизително 12,8 милиона души в Европа тази година. Мащабното телевизионно покритие, което Гран при в Мелбърн получи, ни помогна да си изградим репутацията на едно страхотно място както за туризъм, така и за живеене.“

„Тазгодишната Гран при бе най-посещаваната от пет години насам, телевизионните зрители в Австралия бяха 4,6 милиона, а Марк Уебър е в толкова добра форма, че очакваме още по-висок интерес догодина“, завършва Холдинг.

Мелбърн има договор с Бърни Екълстоун за още минимум пет години.

Коментари

Aнонимен
Ако нашата писта е построена, тези в Австралия ще се радват, че загубите са им само 46 милиона долара.

Aнонимен
Нащо ше е по-добро! Тука хората са по-платежоспособни!

comments powered by Disqus