Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

4x4 хибридна система за Ferrari

03.11.2009 11:16
Туит

Ferrari работи по система за задвижване на четирите колела, но не класическа механична, а хибридна.

Тя ще се прилага за моделите с предноразположен двигател и задно предаване, като предният мост ще се задвижва от два електромотора, монтирани в главините на колелата. Тази система ще има положителен ефект предимно върху динамиката на автомобила и поведението му в завой, тъй като въртящият момент на двете предни колела ще може да се контролира изключително ефективно по електронен път. По-ниският разход и намалените вредни емисии също са от значение, но едва ли Ferrari ще акцентира върху тях.

По всяка вероятност хибридната система ще се предлага като опция, като първият модел, който ще може да се възползва от нея, ще бъде наследникът на 612 Scaglietti. Новият представител на Черните кончета ще получи по-леко и устойчиво на усуквания алуминиево шаси, както и V12 мотор с директно впръскване. Не е изключено Ferrari да поеме по пътя на даунсайзинга и да включи в портфолиото си V8 с принудително пълнене.

Новият 612 ще се появи на пазара най-рано през 2012 година, а хибридната система – през 2014 г. в Женева.

Коментари
comments powered by Disqus