Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

88 екипажа стартират в Япония

21.10.2008 11:33
Туит

Рали „Япония“, което ще стартира на 31 октомври в Сапоро, ще предостави на Себастиен Льоб възможността да спечели рекордната пета поредна титла в световния шампионат.

Пилотът на Citroen ще стартира в Япония, предпоследен кръг за сезона, с аванс от 14 точки спрямо втория в шампионата Мико Хирвонен (BP Ford). Само шест в последните две състезания са нужни на Себ, за да си гарантира титлата при пилотите, но финландецът все още не се е отказал от битката. „Докато имам шанс на теория, ще продължа да се боря“, коментира Мико след финала в Корсика.

С рали „Япония“ сериите отново се връщат на макадам – предпочитаната от Хирвонен настилка. Хлъзгавите отсечки, камъните около Сапоро и мъглата в този период от годината на острова са предпоставка за множество грешки. Единствено те могат да спрат Льоб по пътя му към петата световна титла, резултатите от миналата година го показаха – Себ отпадна във втория ден от надпреварата, а Мико спечели десетте точки.

Стартовия списък в тазгодишното издание на рали „Япония“ включва 88 екипажа: 13 в категорията WRC, 59 в клас N4, и 16, които ще се борят за първото място при машините с две задвижващи колела – основно представители на Daihatsu и Honda.

Наскоро Mitsubishi хомологира новия представител в N4 – Lancer Evo 10. Официалният дебют на рали-боеца е предвиден именно за рали „Япония“, където пет екипажа ще изпробват качествата на автомобила. Участниците в шампионата на ФИА за серийни автомобили - Фумио Нутахара и Кацухико Тагучи, ще карат Mitsubishi Lancer Evo 10 заедно с още трима представители от местния шампионат.

Във WRC категорията Citroen Total WRT отново ще разчита на Себастиен Льоб и Дани Сордо, а при BP-Ford WRT Мико Хирвонен ще се ползва с подкрепата на Яри-Мати Латвала, който се завръща в титулярния тим на компанията. Франсоа Дювал ще се присъедини към Stobart след две участия с фирмения отбор на Ford и ще си партнира с Матю Уилсън.

Рали „Япония“ е последен старт от програмата на Munchi's WRT. Честта на аржентинският сладолед ще защитават Федерико Вийагра и Хенинг Солберг.

Subaru WRT и Suzuki WRT ще се стремят към добро представяне на „родна“ земя. Дуото Петер Солбер/Крис Аткинсън ще се опита да измъкне Subaru от посредствеността, която преследва отбора през последните три години, а Тони Гардемайстер и Пи-Джей Андерсон - да спечелят нужните точки в отборната надпревара, за да може Suzuki да се пребори с Munchi's за петото място.

Последният представител на WRC категорията ще бъде частният пилот на Citroen Конрад Раутенбах. Пълният стартов списък може да видите тук .

Рали „Япония 2008“ стартира на 31 октомври в 09:11 (02:11 българско време). Цели 29 скоростни отсечки с обща дължина 343,69 километра очакват екипажите преди официалния финал в Сапоро на 2 октомври от 15:00 (08:00).

Коментари
comments powered by Disqus