Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

997 Porsche Turbo Le Mans 600: Новото бижу на Rinspeed

02.05.2007 10:05
Туит

Швейцарската компания Rinspeed, специализирана в доработката на Porsche, представи новия пакет Le Mans с появата на 997 Porsche Turbo Le Mans 600.

Мощността на екстремния спортен автомобил достига до впечатляващите 600 конски сили (441 кВт) при 6700 об./мин, а максималният въртящ момент се равнява на 800 Нм при 4000 об./мин, като тези показатели са постигнати чрез редица модификации по 3,6-литровия боксерен агрегат. Логично с оглед на тези показатели стрелката на скоростомера не спира възходящия си ход чак до граничните 343 км/ч и отскача от статично положение до 100 км/ч само за 3,3 секунди.

За да увеличат производителността на боксеровия двигател, специалистите от Rinspeed са оптимизирали функционирането на двата турбокомпресора с променлива геометрия, инсталирали са нов всмукателен колектор и спортен филтър и са добавили високоефективен междинен охладител на сгъстения въздух. Промени има и по изпускателната система.

С помощта на Bilstein швейцарската компания е реализирала и система за окачване с променливи характеристики, базирана на оригиналната технология на Porsche PASM.

Умопомрачаващите динамични показатели на спортния автомобил при нужда се "озаптяват" с помощта на осембуталните спирачни апарати за предните колела (диаметърът на спирачния диск е 380 мм) и шестбутални за задните. Те се открояват зад елегантните олекотени 20-цолови джанти, обути с нископрофилните гуми, чиято широчина достига до 325 мм.

Версията Le Mans се различава от стандартната модификация 997 и по предната броня, която благодарение на карбоновия сплитер подобрява притискателната сила в предницата на автомобила. Уголемени са и въздухопроводите с цел по-добро охлаждане на двигателя и спирачната система. Завършващите акценти в задницата на спортната машина са мащабното антикрило (отново изработено от въглеродни сплави), както и двата овални накрайника на изпускателната система.
Коментари
comments powered by Disqus