Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

9ff GTurbo: Лудница

21.01.2010 12:32
Туит

Немският тунер 9ff представи програмата си за Porsche 997 GT3 и 997 GT3 RS. Битурбо пакетът за 3,8-литровия двигател му помага да генерира 1000 к.с. максимална мощност.

За съжаление от 9ff са твърде лаконични по отношение на силовия пакет и споменат единствено, че при доработката на 3,8-литровия мотор използват два нови компресора, както и висококачествени материали като например титаниевите мотовилки и кованите бутала. Три са фазите на силовия тунинг, като въз основа на тях са именувани и трите модела 9ff GTurbo750, GTurbo850 и GTurbo1000. Цифрите отговарят на максималната мощност в конски сили, а въртящият момент е съответно 850, 910 и 940 Нм.

Резултатът след направените промени е повече впечатляващ, но едва ли някой е очаквал и нещо различно от 9ff – ускорение от 0 до 100 км/ч при GTurbo за 2,9 секунди, от 0 до 200 км/ч за 8,2 секунди и от 0 до 300 км/ч за 16,5 секунди. Максималната скорост достига 392 км/ч, но зависи от избора на предавателните числа, съответно и от предпочитанията на клиента.

В програмата на немците влиза още цялостен аеродинамичен пакет, който включва нова предна броня с LED дневни светлини, раздути прагове и две версии на задната броня. Едната е вариация на елемента с централноразположен накрайник на изпускателната система, познат от GT3, GT3RS и 9ff Speed9, а другата използва дизайна на стандартния 997 с ляв и десен накрайник. Задните калници са снабдени с допълнителни отвори, за да оптимизират охлаждането на интеркулера, а предните - с такива, които намаляват аеродинамичното притискане при високи скорости.

Цената на аеродинамичния пакет е 8 900 евро с таксите, но без монтажа и боядисването. Срещу още 4 980 (този път без таксите) ще получите комплект петълчеви (с двойни спици) колела с размери 8,5x19 за предната ос и 11x19 за задната. От 9ff предлагат и версия с централно фиксиране на колелата, като цената скача автоматично на 5950 евро.

Коментари
comments powered by Disqus