Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

9ff Speed9: No Limit

23.11.2009 10:30
Туит

Немският тунер 9ff ще представи втория си самостоятелен автомобил на салона в Есен, който стартира на 28 ноември.

9ff Speed9 е базиран на 997 Turbo и е вдъхновен от Porsche 356 1500 Speedster (1995 г.), Porsche911 Speedster (1989 г.) и Porsche 964 Speedster (1993 г.). На този етап от компанията не са особено словоохотливи по отношение на новия автомобил, но е видно, че задният панел за сгъваемия покрив при стандартния модел е заменен с неподвижен капак и че предното стъкло е скъсено.

Шестцилиндровият битурбо боксер на 9ff Speed9 генерира максимална мощност от 578 кВт (650 к. с.) и 890 Нм въртящ момент при 2850 об./мин. Това е реализирано посредством новите турбокомпресори 9ff F650 VTG, интеркулери, изпускателни колектори, въздушен филтър, електронен блок за управление на двигателя и изпускателна система със 100-клетъчен спортен катализатор. Шестстепенната Tiptronic или PDK трансмисия позволява предавките да се сменят директно от волана.

За отличното пътно поведение на 9ff Speed9 спомагат регулируемите стабилизиращи щанги, двойните пружини и четирите алуминиеви торсионни регулатори, а за обратното ускорение – 380-милиметровите спирачни дискове с шестбутални апарати и накладките 9ff.

Аеродинамичният пакет на 9ff Speed9 включва нови предна и задна броня, както и прагове. В интериора впечатление правят таблото, тапицирано в алкантара, спортните седалки и волан, ролбарът и контролните уреди с циферблат до 400 км/ч за скоростомера.

Какви са динамичните характеристики на 9ff Speed9, предстои да разберем, но ако съдим по тези на предходния самостоятелен автомобил на 9ff - 9ff GT9 (най-бързият сериен автомобил), ни очакват приятни изненади.

Коментари
comments powered by Disqus