Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

А сега накъде?

16.12.2008 17:30
Туит

Президентът на Fuji Heavy Industries Икуо Мори прогнозира, че не изключено Subaru да се върне в Световния рали шампионат след време.

Мори коментира, че не само финансовата криза е причина за прекратената програма във WRC, но и фактът, че компанията е изпълнила основната си цел в рали спорта – да популяризира марката.

Неофициално обаче се обсъжда и друга една причина. Subaru и Prodrive да получат сезон отпуска, за да могат спокойно да работят върху автомобил версия S2000. Подобна схема използва Citroen през 2006 година, когато французите се подготвяха за прехода между Xsara WRC и C4 WRC.

„Има някаква вероятност Subaru да се върне на най-високо ниво в автомобилния спорт след време, но за момента не планираме подобен ход“, коментира Мори. „Ако имаме възможност обаче, ще продължим, особено заради феновете на марката.“

„Това решение бе взето изключително трудно, не на последно място заради милионите почитатели на Subaru, подкрепяли нашите автомобили през годините. Искаме да изкажем огромната си благодарност към всички, които ни поддържаха в цял свят.“

Догодина марката ще бъде представяна от Adapta WRT, който по първоначален план трябваше да функционира като втори заводски тим на Subaru. Норвежецът Мадс Остберг ще кара единия автомобил. Засега второто пилотско място е свободно. Prodrive, официалният препаратор на марката, също може да остане в шампионата посредством клиентски тим, но на този етап Дейвид Ричардс се въздържа от коментари по темата.

През 2010 година новият технически правилник би трябвало да доведе до драстично намаляване на разходите в Световния рали шампионат, което по дефиниция ще мотивира повече производители да се включат в сериите. След оттеглянето на Suzuki и Subaru обаче WRC остава само с два заводски тима за сезон 2009 – Citroen и Ford, а това със сигурност ще се отрази върху качеството на състезанията.

Коментари
comments powered by Disqus