Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Abarth 500 R3T: Лека атлетика

28.09.2009 10:49
Туит

Спортното подразделение на Fiat представи този уикенд в Сан Ремо нова състезателна версия на мъника 500. Abarth 500 R3T ще получи 1,4-литров мотор с максимална мощност 180 к. с.

Abarth 500 R3T, който ще участва в промоционални състезания на италианската компания през 2010 г., е съобразен с регулациите за група R3T за туристически автомобили с обем на двигателя до 1600 куб. см. В случая става дума за 1,4-литрова единица, но оборудвана с турбокомпресор Garret GT 1446 с фиксирана геометрия. Резултатът е максимална мощност от 180 к. с. при 5500 об./мин.

Скоростната кутия е шестстепенна секвенциална с двудисков съединител и самозаключващ се диференциал, а регулируемото окачване контактува с пътя посредством 17-цолови колела OZ. Спирачната система на Brembo е с четирибутални апарати и регулатор за разпределението на спирачното усилие между предната и задната ос.

Минималното тегло за група R3T е 1080 кг., като Abarth 500 R3T е съобразен с него. Другите отличителни белези на състезателния автомобил са спортните седалки, шестточковите колани и ролбарът.

Fiat ще публикува повече информация за новия Abarth 500 R3T шампионат в рамките на следващите няколко седмици.

Коментари
comments powered by Disqus