Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Abarth 500C Speedster: В края на 50-те

21.07.2010 16:45
Туит
Abarth 500C Speedster: В края на 50-те

Abarth работи по своя собствена версия на Fiat 500C. Откритото купе е вдъхновено от произведения през 1959 г. Zagato Abarth 750 T.

Според Autocar спортният автомобил на Abarth ще се предлага в два варианта – като класически кабриолет с текстилен порив и като хардтоп версия. При втората спортното подразделение на Fiat ще използва познатите от Zagato Abarth 750 T „гърбици“. Във всеки случай обаче Abarth ще се ограничи до стандартната конфигурация с предноразположен двигател и предно предаване, въпреки че класическият автомобил използва задноразположен 747-кубиков агрегат.

По всяка вероятност модерният 750 T ще получи 1,4-литровия T-Jet от Abarth 695 Tributo Ferrari, който генерира 180 к.с. и 230 Нм. Друг вариант е същият като работен обем мотор, но с електрохидравличната система за контрол на газоразпределнието MultiAir от Abarth Punto Evo. Той има две версии – базовата е със 165 к.с. (250 Нм), докато специално за SS модификацията максималната мощност достига 180 к.с. Независимо от двигателя обаче новото творение на Abarth трябва да е осезаемо по-бързо от версията 500 SS и нейните 7,4 секунди за спринта от 0 до 100 км/ч.

След 500C Speedster ще се появи и новият напълно самостоятелен модел на Abarth, който компанията наскоро обяви, че подготвя.

Коментари
comments powered by Disqus