Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Abarth 695 Tributo Ferrari: Побъркан свят

09.09.2009 15:17 2
2
2571858416
Туит

Представете си какво ще получите, ако чифтосате пинчер с пойнтер? Може би доста по-сполучлива комбинация от тази между Ferrari и Fiat 500. От Abarth, спортното подразделение на Fiat, обаче не са на това мнение.

Съвместният проект на Ferrari и Abarth представлява цялостна тунинг програма за мъника Fiat 500. 1,4-литровият двигател с принудително пълнене на 695 Tributo Ferrari генерира 180 к. с., като максималният въртящ момент от 230 Nm се предава на предните колела посредством шестстепенна MTA (Manual Transmission Automated) трансмисия с планки за смяна на скоростните директно от волана.

На практика това представлява класическа механична скоростна кутия, но с електромеханично активиране на съединителя и превключване на предавките, така че не очаквайте от 695 Tributo Ferrari да се изявява като F430 по този показател.

Окачването и спирачната система на Brembo са преработени, за да поемат контрола над ревизирания мотор. 695 Tributo Ferrari е получил и специални 17-цолови колела, изработени типично в стила на Скудерията. Аеродинамичният пакет също е впечатляващ.

В салона ни очакват спортни седалки, тапицирани с кожа, карбонови панели, както и червено-черен волан, който да подчертае родствената връзка между Fiat и Ferrari. Повече подробности за интериора на модела, както и снимки с висока резолюция, ще получим следващата седмица във Франкфурт.

Коментари

анонимен
unikalna kola

Вини
Никога не съм харесвал този фиат, но трябва да призная, този път изглежда фантастично, адзурите са направили типично женската кола да изглежда мачовски ;)

comments powered by Disqus