Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Abarth 695 Tributo Maserati: Кръстоска

22.02.2012 11:04
Туит

Ако Abarth 695 Tributo Ferrari ви харесва, то вероятно и следващото предложение на Fiat ще ви допадне. То отново е базирано на мъника 500, макар и откритата версия, но този път вдъхновението идва от Maserati, а не от Ferrari.

Abarth 695 Tributo Maserati използва 1,4-литровия турбомотор на Fiat, който генерира 180 к.с. Максималният въртящ момент от 230 Нм пък се предава на предните колела посредством шестстепенната автоматизирана механична Abarth Competizione трансмисия. Record Monza изпускателната система на Abarth допълва силовия пакет, като накрайниците й би трябвало да са шестоъгълни, за да наподобяват тези на Maserati, макар че на официалните снимки това не се забелязва.

Визуалните промени по модела засягат новия аеродинамичен пакет, трислойното лаково покритие Pontevecchio Bordeaux, сивия текстилен покрив и ксеноновите светлини. Към тях екипът на Abarth е добавил 17-цоловите колела Neptun, зад които се крият 305-милиметровите спирачни дискове и четирибутални апарати на Brembo. Нови са и амортисьорите.

Екипът на Abarth е оставил своя отпечатък и в салона. За тапицерията на седалките е използвана естествената кожа Poltrona Frau, таблото и зоната около скоростния лост са получили специално покритие, наподобяващо карбон, контролните уреди са изработени от Jaeger LeCoultre, а алуминиевите педали, панелите от неръждаема стомана на праговете и коженият волан допълват уникалната атмосфера, която интериорът на Abarth 695 Tributo Maserati създава.

Специалната серия, която ще дебютира на автомобилния салон в Женева, ще бъде ограничена на 499 бройки.

Коментари
comments powered by Disqus