Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Abt Audi TT-iS: Спестовна книжка

16.07.2007 11:07
Туит

Abt предлагат преработена версия на Audi ТТ, която генерира повече мощност при по-нисък разход на гориво. Успява ли тунинг специалистът да удържи обещанието си или всичко е само пазарен трик?

Рецептата, която използват немските контруктори, е съвсем проста: повече мощност и въртящ момент при по-нисък разход. На пръв поглед това е несъвместимо със законите на физиката, тъй като допълнителната мощност винаги изгаря повече енергия. Целта на Abt всъщност е с помощта на препрограмиран блок за управление и нови предавателни числа на трансмисията да постигне сваляне оборотите на двигателя. Скоростите от трета до шеста са преработени, а спадът в разхода на гориво възлиза на около 0,8 литра на 100 км.

Повече мощност при по-ниски обороти

Моторът на Abt генерира мощност 240 к. с. и 330 Нм въртящ момент - 40 к. с. и 50 Нм повече от серийното TT. Мерките на Abt включват допълнителната мощност на двигателя да компенсира по-дългите предавки на TT-iS (intelligent Sport). На практика това се осъществява само отчасти: ускорението на тунингования автомобил наистина се оптимизира, но в сравнение със стандартното изпълнение той губи позиции по отношение на еластичността. Така например при скорост от 100 км/ч на шеста предавка преработеният двигател на Abt развива 500 оборота по-малко, отколкото обикновения TFSI. Съответно реакциите му са доста по-забавени: ускорението от 80 до 120 км/ч му отнема четири секунди повече.

Разработката на Abt позволява използването на нормален бензин, с което разходът спада с още 0,2 литра, а мощността се изравнява с тази на серийния агрегат - 200 к. с. Ако се окаже, че моторът на TT-iS е достатъчно надежден, може би той има шанс да се превърне в разумна алтернатива на заводското изпълнение.

Abt предлага технологията "intelligent Sport" за всички автомобили от концерна Volkwagen, които са оборудвани с TFSI двигател.

Коментари
comments powered by Disqus