Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ABT Golf GTD: Победителите зареждат дизел

23.11.2009 11:26
Туит

ABT Sportsline публикува подробности за програмата си, предназначена за двулитровия Golf TDI.

ABT Golf GTD е базиран на серийния Golf, оборудван с двултировия дизел на VW Group, който в една от версиите си генерира 140 к. с. и 320 Нм. След намесата на ABT обаче максималната мощност достига 140 кВт (190 к. с.), а въртящия момент – 390 Нм, в резултат на което за ускорението от място до 100 км/ч са нужни само 7,1 секунди.

Седемстепенната DSG трансмисия задвижва и четирите колела, осигурявайки по този начин отлична стабилност на автомобила дори и при движение с максималната скорост от 230 км/ч. От ABT не дават подробности за разхода на гориво, но твърдят, че икономичността и ниските нива CO2, присъщи за заводския дизел, отново са налице.

Бодикитът на ABT Golf GTD включва нови радиаторна решетка, предна и задна броня, прагове, както и спойлер на петата врата. Четирите накрайника на изпускателната система се открояват на фона на декоративния дифузор, а 18 или 19-цоловите колела допълват агресивния външен вид на модела.

От ABT предлагат и нови спортни пружини за Golf, които намаляват с 30 мм просвета спрямо заводската версия.

И ако абревиатурата GTD моментално ви навежда на мисълта за върховата дизелова модификация на VW Golf (170 к. с. и 350 Нм), то при ABT тя има друго значение - Gewinner Tanken Diesel (от немски „Победителите зареждат дизел“).

Коментари
comments powered by Disqus