Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Abt QS3: Официално

10.04.2012 11:52
Туит

Специализираният в преработката на Audi тунер Abt показа окончателната версия на QS3. Базовият модел е Q3, а промените са както оптични, така и в областта на силовия тракт.

Програмата на Abt, която бе представена за първи път в Женева, започва с новия бодикит. Той включва изцяло преработена предна броня, радиаторна решетка с вертикални ламели, раздути прагове, масивен спойлер на петата врата и нова задна броня, в която са интегрирани четирите накрайника на изпускателната система. Окачването е получило нови пружини и настройки,а колелата (от 18 до 21 цола) са оборудвани с по-широки нископрофилни гуми.

Направени са и някои промени по силовия тракт на градския офроудър. Двулитровият TDI, например, вече генерира 205 к.с. при стандартни 177. Бензиновият му TFSI аналог пък разполага с внушителните 270 (211 к.с. в заводската версия). От Abt не уточняват какви процедури са използвани за оптимизацията на двигателите, но по всяка вероятност единствената промяна засяга препрограмирания контролен блок, евентуално и изпускателната система. 

Коментари
comments powered by Disqus