Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Abt S4: Oversizing

17.07.2009 10:20
Туит

Преди броени дни ви представихме визията на MTM за Audi S4. Ето го и отговорът на един от най-реномираните тунери Abt Sportsline.

При MTM Audi S4 трилитровият TFSI V6, който стандартно разполага с 333 к. с., е надут до 430. Инженерите на Abt обаче предлагат пакет, който слага юздите на 435 „коня“ - поредното доказателство, че съвременните мотори са преоразмерени с цел по-висока надеждност и по-добър маркетинг на цялата гама продукти. Максималният въртящ момент на V-образния мотор достига 520 Нм при 440 в заводската версия.

Промените в силовия тракт позволяват на Abt S4 да ускори от място до 100 км/ч за 4,6 секунди, което е с пет десети по-добро постижение от това на стандартния модел. Максималната скорост достига 282 км/ч, след като инженерите на Abt са сметнали за ненужен електронния ограничител, който не позволява на S4 да прехвърли граничните 250 км/ч.

По седемстепенната скоростна кутия с двоен съединител на немския концерн промени няма, но не са и нужни, признават от Abt. Същото се отнася и за разхода и отделяните вредни емисии, но тук си запазваме правото да проявим известна доза скептицизъм.

Abt предлага избор от различни колела, чийто диаметър варира от 18 до 20 цола. Оптиката на пакета се допълва от двата двойни накрайника на изпускателната система.

Доработката на Abt струва 3800 евро, като към тях трябва да прибавите 60 за монтаж и 130 за TÜV сертификат.

Коментари
comments powered by Disqus