Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Abt-VW Golf GTI: Горещо бяло

02.10.2013 15:17
Туит

Тунерът Abt пусна на стартлинията VW Golf GTI с 290 к.с. и модифицирана ходова част.

Колкото бързо Abt VW Golf GTI се появява, също толкова бързо и изчезва: Само за 5,9 секунди компактният автомобил ускорява от нула до 100 км/час, което е с цели шест десети по-малко от последно достигнатите от серийния модел. Само с един допълнителен блок за управление (за 2349 евро) тунерът успява да изцеди от четирите цилиндъра допълнително 70 к.с., а максималният въртящ момент вече е 420 Нм вместо 350 Нм. При това нито нивото на въртящият момент, нито характеристиката на мощността се променят съществено, двулитровият двигател на Abt VW Golf GTI поема за кратко въздух и след това увеличава оборотите равномерно и енергично. След 6000 об./мин. той поема задълженията си още по-мощно, така да се каже с двойна готовност.

Abt VW Golf GTI предлага повече динамика при шофиране


Четирите ауспуха отзад на Abt VW Golf GTI звучат подобно на жива музика, също като духов оркестър, в чийто репертоар преобладават основно ниските тонове, но в никакъв случай не лазят по нервите на пътниците. Вместо това те трябва да свикнат с доста по-лошия комфорт на возене, който се дължи на комбинацията от по-къс ход на окачването и 19-цолови джанти. Така Abt VW Golf GTI преминава през завоите с най-доброто сцепление, минимално странично накланяне и съвсем леко усилие от страна на водача.

Коментари
comments powered by Disqus