Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer ACS6: Powerplay

14.04.2008 11:04
Туит

Тунинг майсторът от Аахен преработва модифицираната версия на Шеста серия. Освен визуална намеса специалистите от Северен Рейн-Вестафалия си позволяват и няколко съществени промени под капака на двигателя.

Екипът на AC Schnitzer усъвършенства аеродинамиката на Шеста серия с помощта на нова престилка, подчертаваща фаровете за мъгла. Върху капака на багажника пък е залепен малък спойлер, който да подобри притискателната сила върху задния мост. Серийният дифузьор е заменен от друг аеродинамичен елемент, встрани от който зеят трапецовидните накрайници на изпускателната система.

635d с 310 "коня"

AC Schnitzer за пръв път обръща внимание на дизеловия 635d, повишавайки мощността му от 286 на 310 к. с. Въртящият момент от друга страна вече достига 680 Нм. Бензиновата версия 650i печели 44 допълнителни "кончета" (411 к. с.) от цялостното преразглеждане на двигателния тракт и електрониката. Спортно окачване и високоустойчива спирачна система в комбинация с 19 или 20-цолови колела повдигат възможностите на ACS6 на пътя.
Коментари
comments powered by Disqus