Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer BMW 5 Touring: Втори опит

25.11.2010 12:00 1
1
2571884776
Туит

През септември AC Schnitzer показа програмата си за новата пета серия във версия седан (F10). Сега е ред на комби варианта, който носи кодовото название F11.

Оптичният пакет на специалистите от Аахен се различава в зависимост от това дали петата серия е оборудвана с M-пакета или не, но като цяло включва нови дефлектори за предната броня, раздути прагове, хромирана радиаторна решетка и накрайници на изпускателната система, заден спойлер и алуминиеви колела с размери от 18 до 21 цола, като Type VIII се предлагат за първи път от AC Schnitzer.

Промени има и в салона на петата серия, въпреки че стандартното оборудване е повече от впечатляващо. Те засягат спортния волан, множеството карбонови апликации, алуминиевият панел на iDrive, велурените стелки и педалите от алуминий.

От AC Schnitzer не остават длъжни и на силовия тракт, но на този етап единствено при дизеловите двигатели. 520D може да се похвали с максимална мощност от 218 к.с. при 184 стандартно, 525d – с 245 к.с. (204 к.с.), 530d – с 286 к.с. (245 к.с.), a 535d – с 360 к.с. (300 к.с.), като това по всяка вероятност това е реализирано единствено чрез препрограмиране на софтуера.

Коментари

Борислав Георгиев
Отпред само решетката под номера не ми харесва. Отзад - накрайниците. С четири кръгли щеше много по-добре да изглежда според мен.

comments powered by Disqus