Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer BMW 6 Coupe: На кока

24.11.2011 11:25
Туит

AC Schnitzer що покаже новата си програма за шестата серия на BMW на традиционното шоу в Есен. На този етап немският специалист работи единствено върху купето на баварците.

Аеродинамичният кит на AC Schnitzer е комбиниран с хромираната долна радиаторна решетка, алуминиевите колела с размери от 19 до 21 цола, спортната изпускателна система и високоефективната спирачна с осембутални апарати за предната ос. В салона също има някои промени, които засягат главно волана, изработените от алуминий капак на iDrive системата и педали, както и велурените стелки.

 

 

От AC Schnitzer не са пропуснали възможността да демонстрират и уменията си в посока силовия тунинг. След намесата на немските специалисти 650i може да се похвали 540 к.с. и 750 Нм, което е съответно със 133 и 150 повече спрямо стандартната версия. В резултат за спринта от място до 100 км/ч са нужни само 4,3 секунди, а премахването на електронния ограничител на максималната скорост дава свобода на водача да се развихри до 325 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus