Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer BMW X1: Бяла тишина

18.02.2010 07:56
Туит

Германските тунери от AC Schnitzer са готови с първия си бодикит за новия BMW X1. Творението ще бъде показано пред публика за първи път след две седмици на автоизложението в Женева.

Инженерите на германската компания, специалист в доработването на продуктите на BMW, са работили върху трите дизелови двигателя, налични за гамата на Х1. Най-малкият 1,8-литров мотор е получил повишение на мощността и вече разполага със 169 к.с. (126 кВт), докато средният, с работен обем от два литра, вече може да се похвали с 207 к.с. (154 кВт). Подобренията са възможни и за двата варианта xDrive и sDrive.

Най-големият дизелов двигател - 2,3-литровият с двоен турбо компресор е подсилен до 237 к.с. (177 кВт) от базисните 201 к.с. (150 кВт). От AC Schnitzer обаче не са готови с доработката на бензиновия 2,8-литров шестцилиндров двигател с мощност 254 к.с. (190 кВт), използван при X1 xDrive28i. Германците обаче успокояват своите почитатели, че силовият пакет за този мотор е в разработка и в най-скоро време ще бъде наличен.

BMW X1 е получил и солидна доза стилистични подобрения от AC Schnitzer. Автомобилът стъпва върху 19-цолови колела Type VIII, които могат да бъдат поръчани и в по-малък или по-голям размер (18 или 20 цола). Аеродинамичните промени включват нов преден спойлер и преработени странични прагове.

Промените в салона се изразяват в множество тематично покрити в алуминий елементи, включително скоростния лост и педалите. На определени места присъства и стилен бял карбон.

Коментари
comments powered by Disqus