Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer BMW X6 Falcon: 650 к.с. за SUV-Coupé

01.12.2015 10:18
Туит

Празнува премиерата си на автомобилното изложение в Есен 2015

Само страхотно или ненужно, също като махмурлука на следващата сутрин: BMW X6 е оспорван, но за това пък често се вижда по улиците. AC Schnitzer вдигна мощността на стандартното изпълнение на кросоувъра -купе. BMW X6 Falcon на AC Schnitzer празнува премиерата си на автомобилното изложение в Есен 2015.

Автомобилното изложение в Есен 2015 се превърна в арена за мащабни дебюти на AC Schnitzer. Там се появи и едно лъчезарно Mini. След това, тунингованите модели на BMW Серия 1 и Серия 3. Разбира се, почетният пиедестал зае AC Schnitzer BMW X6 Falcon.

Дизелов рев за AC Schnitzer

С изключение на M50d, тунерът  увеличи мощността на всички видове двигатели на крсоувъра -купе. След като инженерите от Аахен пипнаха 3,0-литровия шестцилиндров в X630d, кончетата скочиха от 258 на 309. След инжекцията 40d разполага вместо с 313 – с 360 к.с. За да се чуват оборотите на дизела още по-агресивно, Schnitzer е монтирал един звуков модул с двоен заглушител - Racing Endblenden, и дистанционно управление, което може да активира седем нива на звука.

Гамата бензинови разполага с нови изпускателни системи – топ моделът X6 M е с управление на клапаните. Благодарение на Schnitzer всъдеходите със серийните 575 к.с. вече генерират 650 к.с.. На 4,4-литровия V8 турбо в X6 50i тунерът е инжектирал 525 вместо досегашните 450 к.с., X6 35i пък се радва на 360 к.с.(серийно 306 к.с.).
Новите пружини на окачването смъкват внушителната каросерия на AC Schnitzer X6 Falcon между 15 и 20 милиметра.

Тунерът е уголемил и калниците. Наред с това крсоувърът-купе е обновен с нов преден спойлер, въздухозаборници на капака на двигателя, карбонови корпуси на огледалата (без X6 M) и дифузьор. Само топ версията AC Schnitzer е удостоил с карбонова задна престилка. Единствено задното крило, изработено от въглеродни влакна, си остава запазена марка за чуждестранните клиенти.

Екстериорния пакет AC Schnitzer финализира с различни комплекти джанти и гуми (от 20 до 22 цола), а интериора с нови алуминиеви педали, алуминиева опора за краката и велурени постелки.

Коментари
comments powered by Disqus