Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer BMW X6 M: Разкрасителни процедури

19.05.2010 11:54
Туит

Специализираният в доработката на BMW тунер AC Schnitzer представи стиловата си програма за X6 M. Промени по двигателя няма.

Аеродинамичният пакет на AC Schnitzer включва нови спойлери, задно крило и дифузор, изработени от карбон. Германските инженери обаче обръщат по-голямо внимание на стиловите промени. Радиаторната решетка е хромирана, както и въздуховодите на предния капак, който е получил специален прозрачен панел точно над двигателя. Раздути са и арките на калниците.

Общо седем комплекта колела с размери от 20 до 23 цола допълват стиловата програма на AC Schnitzer. Нова е и изпускателната система с два трапецовидни накрайника от неръждаема стомана.

В интериора на X6 M впечатление правят преработените контролни уреди с деления на километража до 360 км/ч, карбоновите панели, спортният волан, алуминиевите педали и стелките от велур.

Промени по двигателя на X6 M няма, но новата изпускателна система би трябвало да доведе до „осезаемо увеличение на мощността“, гласи официалният пресрилийз. За съжаление от AC Schnitzer не дават конкретни данни за 4,4-литровия мотор, който в заводската си версия генерира 555 к.с. и 680 Нм. Ограничителят на максималната скорост, фиксиран стандартно на 250 км/ч, също е премахнат.

На този етап няма информация за цената на пакета.

Коментари
comments powered by Disqus