Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer Eagle: Пръв сред равни

17.06.2011 13:56
Туит

Достатъчен ли е един рекорд на „Хокенхайм“, за да бъде обявен даден автомобил за най-бързия представител на марката в цял свят. Ако питате AC Schnitzer – да!

Базираният на MINI JCW прототип AC Schnitzer Eagle е записал най-бързата си обиколка на класическото немско трасе за 1:13.341 минути, което е и най-добрият резултат за MINI въобще. За сравнение постижението на състезателния MINI John Cooper Works Challenge със сликове е 1:13.9.

 

 

Това е възможно след като техническият екип на AC Schnitzer се е концентрирал изцяло върху представянето на писта при подготовката на AC Schnitzer Eagle. Първата стъпка е в модификацията на 1,6-литровия двигател, чиято мощност е увеличена на 260 к.с. при стандартни 211. От AC Schnitzer не обясняват какво точно е процедурата по оптимизацията на силовия тракт, но пък не пропускат да отбележат, че цялата изпускателна система е подменена.

Стандартното окачване е заменено със състезателно, колелата са 18-цоловите Mi2 на немския тунер, а теглото е намалено с 80 кг спрямо базовата версия. В резултат времената на AC Schnitzer Eagle са по-добри от тези на суперспортни, макар и серийни, автомобили като Ferrari California (1:13.5 мин) и Mercedes CLK 63 AMG Black Series (1:13.8 мин).

За съжаление AC Schnitzer Eagle е прототип и ще се използва единствено като технологична платформа. Оценен е на 62 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus