Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

AC Schnitzer Mini: Още по-спортен Cooper S

19.07.2007 08:50
Туит

AC Schnitzer предлага пакет оптични изменения за талантливия спортист Mini Cooper S. В допълнение се очаква увеличаване мощността на развиващия 175 к. с. турбодвигател.

Автомобилът заявява знатния си произход, използвайки комплект стикери с надпис "Technology & Design". Прекръстеният на Mini R56 ще получи спортна изпускателна система с хромирани накрайници, както и специално окачване, което да зарадва водачите с афинитет към екстремното шофиране.

Освен това, немският тунинг специалист заменя с нови стандартните спойлери и престилки с цел по-добра обтекаемост на каросерията и най-вече за подобряване на стабилността при високи скорости. Клиентите имат възможност да избират между 17 или 18-цолови колела от олекотени сплави и съответно гуми с размери 215/40 или 225/35.

В интериора AC Schnitzer не са пестили скъпите материали: педалите, лостът на ръчната спирачка, както и скоростният лост са украсени с алуминий, а стелките са направени от велур. Напук на всеобщото любопитство, тунинг специалистът от Аахен запазва за себе си всички подробности за извлечената допълнителна мощност от преработения двигател.

Коментари
comments powered by Disqus