В началото на тази седмица ви представихме първите две официални фотографии на Acura RDX и основните характеристики на модела. Сега е време за един цялостен поглед.
Най-голямата новина относно автомобила от моделната 2010 година е възможността той да бъде поръчан за първи път само с двойно предаване, съответно и на по-ниска цена. За базовата версия ще трябва да отделите 32 520 долара, докато за Acura Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) ще трябва да добавите още 2000. Спирачките на софтроудъра са ревизирани, докато окачването остава в конфигурацията McPherson отпред и многозвенно отзад, като подсилените стабилизиращи щанги се грижат за стабилното поведение на автомобила в завой. Acura RDX се предлага стандартно с електронната система за стабилност Vehicle Stability Assist, както и с тракшън контрол.
Във външния вид на модела впечатление правят 18-цоловите алуминиеви колела, корпоративната решетка на Acura, новите челни светлини, променената задна броня и стопове, както и двата елипсовидни накрайника на изпускателната система. Интериорът на Acura RDX може да се похвали с осветените стелки, автоматичните фарове, камерата за обратно виждане, USB-интерфейса и Acura Premium аудио системата със седем високоговорителя. Сателитното радио, навигацията AcuraLink Satellite Communication System и електронният компас допълват екстрите в салона на автомобила, който според производителя е изработен от значително по-качествени материали.
Турбо системата на 2,3-литровия четирицилиндров мотор, с който е оборудван Acura RDX, е преработена с цел да намали шума на турбината при високи обороти. Променливото газоразпределение с интелигентнен контрол i-VTEC осигурява на модела от 2010 г. икономична работа и ниски нива на вредни емисии при максимална мощност от 240 к. с. (при 6000 об/мин) и въртящ момент от 353 Нм (при 4500 об./мн). Петстепенната автоматична предавателна кутия с планки на волана се предлага стандартно за модела, както и електронно контролираното подаване на газ.