Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Acura ще покаже в Пекин седан с три електромотора

09.04.2014 11:38
Туит
Acura ще покаже в Пекин седан с три електромотора

Общата мощност на хибридната модификация е 377 к. с.

На автомобилното шоу в Пекин Acura ще представи хибридна версия на  седана RLX.
В състава на хибридната задвижваща система влизат бензинов двигател с работен обем 3,5 литра и три електромотора.

Сумарната мощност на хибридната модификация възлиза на 377 конски сили. Системата работи в комбинация със седемстепенна автоматична трансмисия.

Задачата на  първия електромотор е да обезпечи дозареждането на блока с литиево-йонни батерии чрез рекуперация на енергията. Другите два електродвигателя разпределят въртящия момент между задните колела.

Седанът Acura RLX бе представен през януари тази година. Във версиите с двигатели за вътрешно горене новият модел предлага избор на два мотора. Първият е 2,4-литров 16-клапанов четирицилиндров i-VTEC. Този силов агрегат е куплиран с 8-степенна трансмисия с два съединителя (DCT). Вторият агрегат е 3,5-литров SOHC V6 със система по избор за деактивиране на цилиндрите VCM (Variable Cylinder Management). Този мотор се предлага с 9-степенна автоматична трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus