Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Acura ZDX: Мелезът

21.07.2009 09:53 3
3
2571852465
Туит

Новият Acura ZDX е петместно купе с четири врати и висока позиция на седене. Специално внимание е обърнато на отделенията за багаж.

Acura ZDX е базиран на прототипа ZDX, представен през април 2009 г. на автомобилния салон в Ню Йорк. Серийният модел е запазил характерните черти на своя предшественик, а именно скосената задна част, издути калници, панорамен покрив и „скрити“ дръжки за задните врати. 19-цоловите седемлъчеви колела са стандартни, което е прецедент за марката.

Под капака на „мелеза“ ще работи 3,7-литровият атмосферен V6, който слага юздите на 300 „коня“ и се перчи с максимален въртящ момент от 366 Нм. Стандартно той ще бъде куплиран с шестстепенна автоматична скоростна кутия и системата за задвижване на четирите колела SH-AWD. Предавките ще могат да се сменят директно от планките на волана.

Бъдещите клиенти ще могат да избират между три нива на оборудване за салона – стандартното ZDX, ZDX Technology Package и ZDX Advance Package. И трите пакета предлагат Bluetooth и USB интерфейс, директна връзка с iPod и CD плеър. За по-претенциозните клиенти Acura ще осигури сателитна навигация, камера за задно виждане, адаптивен круиз контрол, система за предотвратяване на евентуален сблъсък и по-качествени материали за салона.

От Acura обещават новият модел да бъде позициониран в сегмента между SUV модела MDX и седана RL. Остава отворен въпросът дали ZDX ще се появи и с логото на Honda като Accord Crosstour.

Коментари

аКуРа
Какви изказвания? Много добре знам, че това е луксозната им моделна линия. Май четеш това, което искаш да прочетеш а? Въпреки, че Хонда легенд е абсолютно същата като американската версия, без да е по луксозна. Киреле коментарът ми засягаше колоритното име на марката. Пак ще те питам какви изказвания? Какви 5 лева? Изобщо къде е проблема в горния коментар?

Кирил
Няма да е зле преди да правиш такива изказвания, да прочетеш малко. Acura е луксозното подразделение на Honda. Като Lexus за Toyota.

аКуРа
Тия от хонда са луди!!! Как може Акура да ги кръстят тези автомобили? Ако някой ваш приятел кара такава кола ще се сбъркат да го бъзикат... "Жоре с акурата ли дойде" или "твърдо ли вози Акурата"

comments powered by Disqus