Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Adapta поема Subaru?

18.12.2008 09:44
Туит

Adapta WRT потвърди, че догодина ще участва в световния шампионат поне с един автомобил Subaru Impreza WRC2008, но не е изключено плановете да се състезава като заводски тим да се провалят заради оттеглянето на японската компания от WRC.

Тим-шефът Мортен Остберг потвърди пред официалния сайт на шампионата, че програмата от осем старта за Мадс Остберг е сигурна.

„Плановете и договорите, които имаме с Prodrive за поддръжка на един автомобил няма да се повлияят от оттегянето на Subaru”, коментира Остберг. „Програмата на Мадс ще бъде точно такава, каквато я планирахме и преди. Сега търсим кой да кара втория автомобил.”

Остберг допълва, че без ресурсите на Subaru WRT през 2009 година Adapta може да не участва във WRC като заводски тим. „Не мисля, че има някакъв проблем по отношение правилника на ФИА да се състезаваме като заводски отбор, но трябва да се съобразяваме с някои финансови и чисто практически обстоятелства. Първият проблем се отнася до самата логистика по време на състезанията. Договорът ни с Prodrive включваше да се движим с тях в пакет – по същия начин като Stobart и Ford, но при настоящата ситуация това няма как да се случи.”

„Споразумението, което подписахме, изискваше от нас единствено да опънем няколко шатри, това е. Всичко останало влизаше в пакета, който Subaru WRT трябваше да ни предостави. Знам, че имаме капацитет да поддържаме самостоятелно два или три автомобила, но нямаме необходимите съоръжения да функционираме като заводски тим при положение, че не реализираме някакъв джойнт венчър с Prodrive. Ако това не се случи, ще продължим като частен отбор.”

Преговорите за съвместна дейност между Adapta и Prodrive ще започнат, когато ключовите фигури от отбора се върнат от Япония, където се проведе кризисната среща на върха в Subaru.

„Има много възможности, много неща могат да се случат, но всичко зависи от това как Prodrive ще подходи към ситуацията”, допълва Остберг. „Възможно е, например, да използваме тяхното оборудване, защо не и някой от техните пилоти. Не е изключено. Що се отнася до договорите, ситуацията е сложна. Мисля, че Петер (Солберг) е обвързан със Subaru до края на 2009 година, докато Крис (Аткинсън) има договор с Prodrive. Нищо не се знае, но не е излишно да прегледаме всички възможни опции.”

Междувременно от Munchi’s Ford потвърдиха официално, че остават в Световния рали шампионат и догодина с програма от осем старта. Федерико Вийагра отново ще е водещ пилот на аржентинския тим. Все още не е ясно кой ще отговаря за втория автомобил на сладоледената компания.

Коментари
comments powered by Disqus