Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

АДАС предизвика федерацията

13.01.2010 11:19
Туит

Асоциацията на действащите автомобилни състезатели излезе с официално съобщение, в което категорично заявява, че ще направи всичко възможно да предизвика извънредно общо събрание в родната федерация. Причината за това са неразбориите, които от години царят в българския моторен спорт.

"Асоциацията на действащите автомобилни състезатели (АДАС) ще има нелеката задача да предизвика извънредно Общо изборно събрание на Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС)", се казва в официалното изявление. "Историята показва, че през последните години всички опити за радикални промени в управлението на Федерацията са завършвали с неуспех. Може би причината за това е, че БФАС е единствената оцеляла в първоначалният си вид структура от тоталитарно време насам. АДАС смята, че е повече от наложително да се направят промени в Управителният съвет на БФАС."

От АДАС изтъкват серия от причини за това настоящото статукво в родната федерация да бъде нарушено:

  • БФАС няма издаден лиценз от ФИА, а същият се притежава от СБА;
  • Липсата на конструктивен диалог с УС на БФАС;
  • Неумението и нежеланието на членове от УС на БФАС да се справят с поставените им задачи;
  • Липсата на яснота в годишните финансови отчети на БФАС;
  • Абсурден спортен календар за сезон 2010, който е в абсолютно противоречие с европейският такъв;
  • Незагрижеността на УС на БФАС за националните шампионати;
  • Липсата на материални активи на БФАС, съчетани с отрицателен годишен баланс;
  • Даденият от УС на БФАС монополизъм върху времеизмерването на състезанията;
  • Увеличението на всички такси за пилотите по време на финансова криза;
  • Повишаване на таксите за протест, което поощрява некоректността и фалшификациите в автомобилният спорт;
  • Неясноти относно изискванията към автомобилите и периодичните им и ненавременни промени;

"Тези, както и много други проблеми, стоят пред УС на БФАС в продължение на години. За съжаление управителното тяло на Федерацията не желае да се справи с тях, а отлагането им във времето води до неприемливи условия за състезателите, както и тотален крах на нашият спорт."

"Това налага спешни и радикални промени в ръководството на БФАС, за да може най-накрая автомобилната федерация да заработи правилно и полезно за нашите състезатели. Ние сме на мнение, че точно когато нашата страна е на прага на провеждането на кръг от Световният рали шампионат, най-малко от всичко имаме нужда от един неефективен, непълноценен и неработещ БФАС."

Коментари
comments powered by Disqus