Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aesthetics 125: Честит юбилей

31.01.2011 17:28
Туит

Mercedes отбеляза 125-ата годишнина от създаването на първия автомобил със специална скулптура, представена в Щутгарт в края на миналата седмица.

Aesthetics 125 има за цел не само да маркира своеобразния юбилей, но и да начертае посоката, в която ще се развива дизайнът на новите автомобили с трилъчата емблема. Два са основните елемента, от които серийните модели могат да се възползват в случая - масивната "радиаторна решетка" и агресивните, но същевременно плавни линии на страничния профил.

Скулптурата е дело на дизайнерите в Mercedes, като при проектирането и те са използвали така наречената бърза прототипна технология (rapid-prototyping technology), която „позволява директен пренос на дигиталните данни върху обекта“. Технологията е приложима за различен тип материали, като те се нанасят на фини слоеве и по този начин се спестява голяма част от загубите, които при традиционните методи са неизбежни.

В Щутгарт Mercedes получи и патента за новата bipolar flat-cell frame технология, която позволява литиево-йонните батерии да бъдат по-малки като размер, с по-добра ефективност и по-ниска работна температура. Тя все още е в процес на разработка, но има потенциала да „направи голяма крачка към индустриализацията на литиево-йонните батерии“.

Коментари
comments powered by Disqus