Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ако прасетата можеха да летят, щяхме да отидем в България

25.03.2009 12:56 1
1
2571841090
Туит

Оптимизъм тресе България. Румен Петков е на крачка от реализацията на най-важната си цел в живота – Формула 1 да акостира в родината ни. Ето какво смята за тази идея един от най-реномираните сайтове в света на моторните спортове - grandprix.com.

Представяме ви пълния превод на публикуваната в grandprix.com статия „Ако прасетата можеха да летят, щяхме да отидем в България“.

На няколко различни места се появи информация, главно придобита от български вестници, че държавата планира изграждането на писта за Формула 1. Това звучи особено оптимистично.

България има предимство спрямо съседните страни що се отнася до финансовата стабилност, но икономиката й също пострада тежко от световната криза. Европейската банка за възстановяване и развитие дори призна, че годишният растеж от шест процента през последните години ще се смъкне до нула или ще премине в отрицателния регистър. Банката ще инвестира 300 милиона долара в България през тази година.

Страната, която се присъедини към Европейския съюз през януари 2007, губи кредит на доверие заради корупцията в публичната администрация, организираната престъпност и слабата съдебна система. Населението й е само 7,2 милиона, което е по-малко от това на Лондон, а средната месечна заплата е приблизително 300$, което означава, че дори пистата да бъде построена, трудно ще се намерят желаещи да отделят средства за билети.

Регионът около Варна, разположен в източната част на страната и на брега на Черно море, генерира близо 30 процента от приходите в туристическия бизнес, но на този етап все още не разполага с нужната инфраструктура за подобно начинание. Инвестират се европейски пари за развитие на комуникациите, като очакванията са през 2017 година повече от 16 милиона туристи да посещават България. Евентуалната Гран при ще подпомогне този растеж, но преди да е налице нужната инфраструктура, дори и Формула 1 не може да направи нищо по въпроса.

По всяка вероятност, ако Формула 1 напусне Унгария, ще се ориентира към Русия, а не към България, тъй като 140-те милиона руснаци са далеч по значим пазар за спонсорите във F1 и автомобилната индустрия.

Коментарите оставяме на вас. А ако имате желание да научите нашето мнение за проекта „Ф1 в България“, натиснете тук .

Коментари

Кирил
Ха-ха, дали под "прасетата" визират Румен Петков и компания?

comments powered by Disqus