Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Александров ще настоява България да участва в IRC

27.09.2011 16:58
Туит
Александров ще настоява България да участва в IRC

Една от основните цели на кандидата за президент на БФАС Александър Александров е рали „България“ да стане част от IRC сериите. Реалистичният срок за това е две години.

Днес Александър Александров обяви официално намерението си да участва в изборите за председател на Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС).

Изпълнителният директор на "Ойлтанкинг България" представи основните цели на програмата си, които са фокусирани около прозрачността в действията на федерацията, активната комуникация с тимовете и пилотите, както и формирането на правила, валидни за абсолютно всички. На пръв поглед това са и най-важните промени, от които се нуждае моторният спорт в България, въпросът обаче е по какъв начин ще бъдат реализиране те и дали Александров ще има нужния потенциал да го направи.

Една от силните страни на кандидатурата му е подкрепата от страна на бившия рали пилот Ради Козлеков, който е достатъчно добре запознат със спецификата на спорта.

„Познавам персонално Александър Александров, наясно съм както с неговите лични, така и с професионалните му качества. Именно това ми дава основание да смятам, че той не само би се справил със задълженията, които има председателят на БФАС, но и ще внесе подобрения в настоящата за автомобилния спорт ситуация“, коментира Козлеков.

„Идеите и проектите, които сме обсъждали и обсъждаме и начинът, който е избран за тяхната реализация, ми подсказват недвусмислено, че той ще се справи със задачите, стоящи за решение пред председателя на БФАС. Именно поради тази причина избрах да бъда част от неговия екип.“

Развитието на рали „България“, естествено, е централна част от програмата на Александров, като той ще работи за това най-голямото ни автомобилно състезание да стане част от IRC сериите. „Смятаме за реалистично това да стане факт до 2 години“, обяснява Александров. „По идентичен начин гарантираме, че в рамките на този мандат България би могла и ще има кръг от европейския планински шапионат, както и старт от еврошампионата по раликрос“.

Изборите за председател на БФАС са насрочени за 18 октомври 2011 г.

Коментари
comments powered by Disqus