Моделът на италианците от средния клас е скрит под маскираната каросерия на Maserati Ghibli
В края на 2015 или началото на 2016 година Alfa Romeo ще пуснaт на пазара новото поколение на Giulia, като преди това то ще дебютира на IAA.
Alfa Giulia с каросерия на Ghibli
Нашият ловец на прототипи успя да улови в обектива си първия прототип на Alfa Romeo Giulia. Моделът на италианците от средния клас е скрит под маскираната каросерия на Maserati Ghibli. Каросерията е прекроена основно и скъсена на дължина, като дори в задната си част Ghibli е доста по-къса. Под променената каросерия вече се крие технологията на новата Alfa Giulia.
От 1978 насам нито един модел на Alfa не е носил името Giulia, въпреки че серията беше доста успешна. Следваха Giulietta (тип 116), Alfa Romeo 75, 155 и 156, както и 159. Новата Giulia е обозначена с работния код "Tipo 952". След 4C, той се числи към новите модели на глобалната вече Alfa, както и планираният за 2015 Alfa Spider.
Alfa Giulia QV до 480 к.с.?
Моделът с четири врати ще се базира на платформата на Alfa със задно и двойно предаване, която благодарение на олекотените елементи няма да прекрачи 1,5 тона. По отношение на двигателите, Giulia ще се задвижва от 1,75-литровия турбо бензинов двигател на 4C. Под въпрос е дали мощността ще продължи да бъде 241 к.с. Освен това за пазарния старт се предвижда и 1,4-литров турбо бензинов двигател в различни нива на мощност от 105 до 170 к.с. Разбира се, ще бъдат включени и добре познатите 1,6 и 2,0-литрови дизелови двигатели с диапазон на мощност от 105 до 175 к.с. Упоменатите двигатели ще бъдат съчетани с автоматична шестстепенна трансмисия.
Alfa Giulia Quadrifoglio Verde ще заеме ролята на топ модел, оборудван с трилитровия V6, който в Maserati Ghibli генерира мощност от 330 к.с. Позовавайки се на слуховете, този двигател в топ модела на Giulia може да достигне мощност до 480 к.с. - в края на краищата се очаква той да се конкурира с М-моделите на BMW.
Компютърната графика на Alfa Giulia дава най-точна представа за дизайна на бъдещия сериен модел. Типичната радиаторна решетка със Scudetto изпъква фронтално и е обрамчена от два тесни фара, достигащи до калниците. Капакът на двигателя е с добре изразен релеф. Линията на покрива напомня тази при спортните купета - внушение, подчертано и от скритите дръжки на задните врати. Задната част се характеризира с малък багажник и тесни продълговати светлини.